White beans

لوبیا سفید

5/5

لوبیا سفید در سراسر جهان بسیار محبوب است و ارزش غذایی اش مورد اهمیت قرار گرفته است. منگنز، یک عامل کلیدی در بسیاری از آنزیم های آنتی اکسیدانی است که می تواند از گسترش و تاثیر رادیکال های آزاد جلوگیری کند و این می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن کمک کند. مس نیز نقش مهمی را به عنوان یک آنزیم ایفا می کند و می تواند به تحریک جریان خون، تحرک مفاصل و انعطاف پذیری کلی بدن با کاهش استرس اکسیداتیو در آن قسمت ها کمک کند.

منیزیم و اسید فولیک که در لوبیا وجود دارند، باعث حفاظت از سلامت قلب خواهند شد. فولات، سطح هموسیستئین را کاهش می دهد که خطر بزرگی برای بیماری های قلبی است. وجود لوبیاهای رایج مثل لوبیا سفید در وعده های غذایی، راه سالمی برای محافظت از خود در برابر سرطان روده، سینه و پروستات است.

لوبیا سفید فیبر بسیار بالایی دارد که جز کلیدی برای سلامت معده و روده است. فیبر قادر است مدفوع را روان کرده و از علائم یبوست و اسهال جلوگیری کند. علاوه بر این، فیبر، حرکات روده را تحریک و نرمال می کند. یک رژیم با فیبر خوب، روده ها را تمیز می کند و از بیماری های گوارشی جدی مانند زخم معده جلوگیری می کند.

85,000 تومان

50 عدد در انبار

معمولا با هم خریداری شده اند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوبیا سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولاتـــ مرتبط

RELATED

رشته آشی وفا ظریف و نازک
تومان
5/5
500,000 تومان
5/5
80,000 تومان
5/5
600,000 تومان
5/5
48,000 تومان
5/5
80,000 تومان
5/5
82,000 تومان
5/5